Honda BeAT
PRODUCT FEATURE
SIDE-STAND SWITCH
កាន់តែមានសុវត្តិភាពទ្វេដង ដោយជន្ទល់ដែលបញ្ឈប់ម៉ាស៊ីតដោយអត្តនោម័ត នៅពេលដែលដាក់ជន្ទល់ចុះ ដែលជាការបង្ការគ្រោះថ្នាក់ដែលអាចកើតឡើងជាយថាហេតុពេលឈប់ម៉ូតូ។
COMBI BRAKE SYSTEM
ជាបច្ចេកវិទ្យាដែលមានសុវត្តិភាពខ្ពស់ ដោយប្រព័ន្ធចែកចាយកម្លាំងហ្រ្វាំងបង្កើនសុវត្តិភាពគ្រប់កាលៈទេសៈ




Technical Information
MODEL CODE
ACH110CBTH
ENGINE
ប្រភេទម៉ាស៊ីន
ប្រព័ន្ធប្រើប៊ិច PGM-FI,4 តង់ Single overhead camshaft, រំភាយកំដៅដោយខ្យល
អង្កត់ផ្ចិត និងចំងាយចរពិស្តុង
50.0 x 55.106 មម
ទំហំមាឌស៊ីឡាំង
108.2 cc
ប្រព័ន្ធប្រេង
ចាក់បញ្ចូល (PGM-FI)
ប្រភេទប្រេងឥន្ធនៈ
ណែនាំប្រើសាំងគ្មានជាតិសំណ និងមានកម្រិតអុកតាន91 ឬខ្ពស់ជាង
ប្រព័ន្ធចំហេះ
ប្រើប្រព័ន្ធត្រង់ស៊ីស្ទើរ
ប្រព័ន្ទបញ្ចូលចលនាចុងក្រោយ
បែបអូតូ, V-Belt
ប្រព័ន្ធលេខ
អូតូម៉ាទិច
ប្រព័ន្ធបញ្ឆេះម៉ាសុីន
ដេដោយវ៉ូឡង់ និងធាក់ដោយជើង
កម្រិតបង្ហាប់
9.5 : 1
DIMENSIONS
បណ្តោយ x ទទឹង x កំពស់
666 x 1.856 x 1.068 មម
ប្រវែងពីកង់មុខទៅកង់ក្រោយ
1.256 មម
ទម្ងន់
93 គីឡូក្រាម (Curb)
គំលាតពីដី
146 មម
កម្ពស់កែប
740 មម
ចំណុះធុងសាំង
4.0 លីត្រ
មុំទម្រេតជំពាស់មុខ
26º 30´ / 84 មម (3.3 អ៊ីញ)
តួម៉ូតូ
Under bone type
SUSPENSION & TIRE
ទំហំសំបកកង់ (មុខ)
80/90-14M/C 40P
ទំហំសំបកកង់ (ក្រោយ)
90/90-14M/C 46P
ប្រព័ន្ធហ្វ្រាំង (មុខ)
ហ្វ្រាំងមុខ ប្រភេទហ្រ្វាំងបូមឌីស
ប្រព័ន្ធហ្រ្វាំង (ក្រោយ)
ហ្រ្វាំងក្រោយ ប្រភេទហ្រ្វាំងដុំ ដែលរួមបញ្ចូលគ្នា (CBS)
ប្រព័ន្ធកង់
កាំបន្ទះ, គ្មានពោះវៀន
ប្រព័ន្ធបូមមុខ
ប្រភេទ Telescopic
ប្រព័ន្ធបូមក្រោយ
ប្រភេទ Unit Swing